ایران‌خودرو در فكر کاهش قیمت‌ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 4 اسفند 1391
بازدید : 732
نویسنده : علیرضا

ایسنا - مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو بر کاهش قیمت خودروها در بازار آزاد تاکید کرد. جواد نجم‌الدین در حاشیه همایش 400 شرکت برتر ایران در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال کاهش قیمت‌ها اظهار کرد: قیمت خودروها بستگی به هزینه‌های تولید و قیمت مواد اولیه دارد.

وی با بیان اینکه اگر قیمت مواد اولیه کاهش یابد قیمت خودروها نیز کاهش خواهد یافت خاطرنشان کرد: البته بخشی از افزایش قیمت مربوط به حباب و دلال بازی موجود در بازار آزاد است که با عرضه بیشتر موجب کاهش قیمت‌ها در این بخش خواهیم شد. نجم‌الدین در پاسخ به سوالی دیگر درباره علت کاهش عرضه خودرو، عنوان كرد كه دليل کاهش عرضه افت تولید است. زیرا به دلیل مشکلات مالی مشکلاتی در تامین و تدارکات قطعات صورت گرفته و به موازات آن تولید نیز کاهش یافت، اما در حال حاضر بانک‌ها مشارکت کرده، مشکلات مالی حل و تامین تدارکات به خوبی انجام می‌شود. نجم‌الدين همچنین از رشد 250 درصدی صادرات این شرکت در سال‌جاری خبر داد. وی ادامه داد: امسال 450 هزار دستگاه انواع خودرو تولید خواهیم کرد. در اسفند ماه نیز تولید افزایش یافته و صد هزار خودرو روانه بازار خواهد شد که این موضوع موجب به تعادل رسیدن بازار و کاهش قیمت‌ها خواهد شد.
 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com